søndag 11. oktober 2009

Forfattarportrett

Finn Øglænd, født 7. oktober 1957 i Stavanger.













Debuterte i 1983 med diktsamlinga Det opplyste landskapet, men har i den seinare tid skrevet blant anna lyrikk, romanar og barne- og ungdomsbøkar.

Han har mottatt fleire priser, blant anna for ungdomsbøkene Rebell og Fem dagar, fem netter.


Eg valde denne forfattaren fordi han virka meir interessant enn dei andre eg fann. Det var ikkje heilt sant forresten, eg valde Finn Øglænd fordi det var han første eg fann som eg synes det var noko å skriva om. For å være helt ærlig, så likar eg ikkje nynorsk noe særlig. Eg visste ikkje om nokre forfattar som skriv nynorsk ein gong! Det er eigentleg litt merkelig, så mye som eg lesar. Kom til meg den gangen du vil vite om de forfattarane eg like best, da har eg ein del å velje mellom.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar